Big Mouth
The Hookup House
After being snowed in with their families, the restless friends flock to Bridgeton's latest make-out spot; a new classmate catches Missy's eye.
Twenty Two and You
A DNA test leads Nick to uncover a family secret; Jay insists on introducing Matthew to the Bilzerian clan; Andrew puts his lovebug to the test.
A viral quiz about naughty deeds sparks arguments and unlikely new friendships; Matthew plans a baby shower for Maury.
Andrew prepares for a momentous evening with Bernie; Nick sets out to meet his secret grandfather; Jay cooks up some romance for Matthew.
The voice of a new tech accessory hypnotizes people into doing things they wouldn't normally do; Missy grapples with the concept of sin.