The Inbetweeners
Bunk Off
Will, Simon, Jay and Neil bunk off school. They head to Neil's house to get drunk, where Simon has a vodka-induced romantic revelation about his childhood sweetheart. Puerile adult humour with strong language.
The boys set off on their first road trip in Simon's new car for a day out at Thorpe Park. Once inside the pleasure park however, Will soon wishes they had never come. Puerile adult humour with strong language.
The boys call Jay's bluff and agree to go to the Camber Sands meeting of the Caravan Club to see if it really is 'like a massive orgy'. Puerile adult humour with strong language.