Billionaire Murders
Something Wicked This Way Come
A billionaire couple is found murdered in their home and Toronto's premier investigative reporter is on the case.
The Weight of History
Kevin Donovan pursues potential suspects in the murders of Barry and Honey Sherman, including a cousin of Barry's who's waged a 10-year lawsuit against the billionaire and made remarks expressing violent fantasies about harming him.
Kevin Donovan reveals details of Barry and Honey Shermans' last day alive, what may have happened inside their home on Dec. 13, 2017, and reconstructs the days leading up to the discovery of their bodies.