Bitter Sweet Hell
As a celebrity psychiatrist married to a successful surgeon, No Yeong Won (Kim Hee Sun) seems to be living the perfect life. But her perfect world comes crashing down when she discovers that her husband, Choi Jae Jin (Kim Nam Hee), has been having an affair with Lee Sae Na (Yeonwoo), a mysterious woman whose sudden arrival triggers a series of tragic events. Desperate for answers, Yeong Won teams up with her mother-in-law, Hong Sa Gang (Lee Hye Young) to save their family from utter ruin.