BLACK CAT
Sven crosses paths with the Black Cat (a.k.a. Train Heartnet) and the young bio-weapon Eve. They'll need more than luck to survive when they find themselves sought by the Chronos Numbers and a revolutionary group called the Apostles of the Star.
When a dirty politician lands a price on his head, Sven jumps at the chance to turn a quick buck. But as he's working to secure the target, his vision reveals an assassination that will cost him the job.
Sven meets a damsel in distress with a tale of family woe - and a stack of cash. Meanwhile, on the city rooftops, another young sweeper by the name of Saya has decided to take in the stray Black Cat.
Sven and the Black Cat share a target - Eve - but their intentions are very different. As the sweeper and the assassin make their moves, the young weapon attacks.
Sven lays low and keeps both Eve and Rinslet by his side. Meanwhile, when Train Heartnet informs Chronos that he's no longer one of their "Numbers," Creed is sent out to retrieve the stray.
Train and Sephiria's struggle is interrupted by a Taoist, a survivor of the magic-wielding race which Chronos thought eliminated. He seeks to forcefully recruit the Black Cat for Creed's purposes.