Cowboy Bebop
Asteroid Blues
Spike and Jet head to Tijuana to track down an outlaw smuggling a dangerous drug known as blood-eye. Jet wants the bounty, but Spike has eyes for a far prettier prize.
A night at the casino lands Spike and Jet in hot water when they cross paths with Faye Valentine, a stunning con artist wanted by the law – and the bad guys.
Faye teams up with Spike and Jet to track down a gang of space activists that plans on turning the human population into monkeys!
Spike aims to collect the bounty on a member of the Red Dragon Syndicate, but his mission leads him into a deadly showdown with a face from his past!