TRIGUN
After Meryl and Milly’s search for the legendary Vash the Stampede leads them to an encounter with a dangerous group of bounty hunters, an unlikely hero arrives to save them.
Vash finds himself in the middle of a hostage crisis when outlaws take the mayor’s daughter – and Meryl and Milly – captive. He quickly discovers that these bad guys might not actually be the bad guys.
With an entire town after the bounty on his head, Vash must contend with the dangerously destructive Nebraska Brothers – while saving the very same villagers who are bent on bringing him in!
Vash is completely smitten with Elizabeth, a stunning beauty who has arrived in town to repair the local plant. Hopefully Vash isn’t too distracted by her charms – because the enemy is very close indeed.