Black Clover Black Clover
The grimoire that Yuno received was a legendary grimoire with a four-leaf clover. A bandit named Revchi comes to steal it, and Asta comes to Yuno's rescue.
Asta and Yuno spend six months training for the upcoming Magic Knights Entrance Exam. Everyone seems to think Yuno is sure to pass, but worries that Asta is just wasting his time.
Asta and Yuno head toward the colosseum in the royal capital for the Magic Knights Entrance Exam, while looking around and admiring all the things they’ve never seen before.
The entrance exam finally comes to a close. The time has arrives for the captains to decide which candidates they want to join their squads.