Black Monday
A Hollywood screenwriter shadows Mo at the office as Mo and Dawn fight over her desire to be made a partner. Keith plays a prank on Blair.
Mo attempts to create a father/son bond with Blair. Dawn and Spencer have a lively dinner with Dawn's parents. Keith finds his secret increasingly difficult to hide.
Mo and Dawn attempt to reunite Blair and Tiff in order to keep the Georgina play afloat. Mo's debts come back to haunt him.
Mo takes Dawn to the Predator's Ball in an effort to raise the capital The Jammer Group needs to pay off their debts. Blair is saddled with a weekend work assignment.
At Blair and Tiff's engagement party, Mo's feelings for Dawn begin to cloud his judgment. Wayne and Yassir get into serious trouble, while Keith takes a big step.