Black Ops Brothers: Howe & Howe Tech
Badger Goes Boom!
A high profile award inspires Mike and Geoff to improve upon their ultra-mini tank - the Badger. The twins test the new, beefed-up Badger against high caliber weapons and TNT. To reward a job well done, the twins take the H&H crew on a survivalist trip.
Subterranean Rover Blues
The Howe brothers build an ultra-tough, all-terrain vehicle called Subterranean Rover 1, or SR-1. After falling way behind the deadline, the crew at H&H Technologies has to shift into hi-gear. As the deadline looms, tensions in the shop get explosive.
The US Army asks the Howe brothers to make some big changes to H&H's two hi-speed tanks called the Ripsaws. As the twins wire one of the Ripsaws to operate via remote control, a technical glitch puts their contracts with the Army on the line.
Mike and Geoff build Mini-Rip, a smaller version of their famous tank, the Ripsaw. The twins will debut Mini-Rip at a motor-sports event in 2 weeks, but with other projects due and a shrinking workforce, H&H is pushed to the limit to get it all done.
Members of a SWAT unit ask H&H to arrange a test of the Badger, the world's smallest armored tank. Only the last explosive test left Badger in shambles. With the added pressure of building three SR-1's, the shop crew scrambled to resurrect the Badger.