ToyMakerz
The GPS - Perfecting Perfection
Dave Ankin (the ToyMaker) and the team perfect a one-of-a-kind, 3/4 scale, street-legal mini GP car.
The ToyMaker and his father (Bill) introduce the ToyMaker's son (Brayden) to Jr. drag racing.
The ToyMaker and his associate (Mike Kelly/Vanquish) create a V8 motorcycle with over 600 horsepower.