Bloque de búsqueda
Bloque de búsqueda, is a Colombian telenovela produced by Sony Pictures Television for RCN Televisión. The telenovela is based on the life of Hernán Martín and Antonio Gavilán, who created the group Bloque de búsqueda to capture of Pablo Escobar.