Blue Demon
Alejandro, with his Blue Demon suit, faces the current champion, Ala Dorada, in spite of Goyita and Guillén's advice, who are beggins him to give up. Back in his childhood, we recall how the champion arrived in town.
Larrañaga gets Alejandro competing against a fat fighter. He wins but the rival ends up with some internal wounds. Alejandro takes him to the clinic, and Goyita takes care of him. There, Goyita realizes Alex fights and rejects him.
Alejandro has been seriously injured due to the tricky wound of Metralla. An unlicensed doctor manages to cure him. Larrañaga decides to sabotage the mine with a blast. Ignacio inquires Alejandro when he finds out about the clandestine fights.
In the mine, Alejandro is desperately looking for Crescencio when a second collapse has taken place. Goyita goes to the place and along with Dr. Morris, they save many miners. The rescue team finds Crescencio's corpse without life.