Maradona, Blessed Dream
The series tells the story of Diego Maradona, a boy from an Argentine villa who turned into the legendary soccer star.
Promise
Maradona overdoses and his state is critical. In another moment, Diego starts his career as a soccer player.
Dictation
The concern about the player’s health starts to break family ties. In '78, Diego makes his debut in Argentina’s national team.
In Uruguay, Tota and Chitoro keep a close eye on Claudia. In 1980, Boca buys Pelusa, and he plays his first World Cup.
South American
Journalists look for the most macabre news. Diego is transferred to Barça, but his stay goes off on the left foot.
Maradona is out of danger, but his condition is still critical. Diego goes to Napoli, and creates extreme fanatism in the city.