Blue Lights
In Belfast, three PSNI recruits get to work, but soon have to fight against crime gangs; undercover agents; their own communities; and even their police force, to see justice done.
The Code
PSNI probationer Grace promises to help Angela, whose son has fallen in with a notorious gang, but with undercover agents watching, will she be able to keep her word?
Mo's side deal goes ahead, risking his relationship with his father. Tommy's firearms exam is brought forward, and Stevie tries to convince Grace to come back to work.
[Season Finale] The team work together after the shooting while Stevie clashes with the spooks. Mo learns the truth about his father, and Grace accepts that she might break her promise to Angela.