Boise Boys
Polar-opposite best friends Luke and Clint take an unconventional approach to flipping homes in Boise, Idaho. While rugged contractor Clint handles the construction, refined designer and father-of-six Luke tackles each home's design.
An Odd Couple of Homes
Clint and Luke choose between a dated farmhouse and a midcentury modern home for their next investment. Then, a surprise visit and inclement weather turns the project into a race against time to get the house on the market.
All-In on Boise's Central Rim
Luke and Clint take a big gamble on a 3,100-square-foot midcentury modern home on Boise's scenic Central Rim with hopes of converting it into a stunning masterpiece.
Luke and Clint snag a Craftsman home in the historic North End of Boise, despite its high cost of renovations. They install a brand-new front porch, revamp the attic and repurpose 100-year-old wood from the original construction.
Luke and Clint purchase a midcentury modern house with architecture reminiscent of Hollywood Hills. They give the house a glitzy Hollywood-style makeover complete with a huge master closet and stunning master suite feature wall.
Luke and Clint invest in a farmhouse along the Boise River in the town of Garden City, ID, and hope their Southwestern makeover will go over well with the local hipsters.