Bonjour Bakery
Actors Kim Seon Ho, Kim Hee Ae, Lee Ki Taek, and Cha Seung Won all live busy lives in Seoul's entertainment industry. But for a change of pace, they embark on a journey to a rural village, where they set up a boutique bakery aimed at giving senior citizens a peaceful place to socialize and rest. Under Hee Ae's guidance as the general manager, the actors harvest produce, craft baked goods, serve up drinks, and more. But it's not just the local residents who will stop by: celebrity guests also take turns working behind the counter and taste-test their creations. Will they succeed in their mission to establish a community gathering place?