Bookie
A veteran bookie must fight to survive the legalization of sports gambling, increasingly unstable clients, and fast-paced life in Los Angeles.
Always Smell the Money
While attempting to recoup losses from his clients, Danny takes possession of some questionable cash. After a run-in with an old friend, Danny and Ray continue their desperate hunt for in-the-red actor Charlie Sheen.
Making Lemonade
After an unexpectedly violent confrontation, Danny and Ray scramble to cover their tracks, while Hector leverages a position within the team. Later, the pair try to talk a desperate client off the ledge.
When her side-hustle selling shrooms backfires, Lorraine turns to Hector for advice. Then, after visiting a porn set, pawn shop, and Ray’s various progeny, Danny grapples with a risky bet that could make or break his business.
After being forced to take an enormous bet from the ruthless gambler, Danny and Ray must find a way out of the deal. Meanwhile, Hector helps Lorraine transform her illegal shroom business into a quasi-respectable therapeutic psychedelic enterprise.
When a client chooses to settle his debts with a hoard of stolen jewelry, Danny and Ray use the baubles to appease the many women in their lives. Meanwhile, Lorraine’s illicit shaman business threatens to derail the book.
After the passing of his beloved uncle Teddy, the man who taught Danny how to run a book, Danny squares off against Teddy’s estranged son, Viggy -- who will stop at nothing to get his supposed share of Danny's book.