Books That Matter: The Federalist Papers
Delve into one of the most influential guides to the US Constitution. Taught by acclaimed professor and legal scholar Joseph L. Hoffmann of the Indiana University Maurer School of Law, these 12 thought-provoking episodes unpack the 85 brilliant essays by Alexander Hamilton, James Madison, and John Jay that serve essentially as the Bible of American government.