Boom Boom Bruno
It's a Man's World
As trainee Mark gets to know his new partner, the murder of a local drag queen threatens to upend life for Chief of Police Bruno Klöpel.
T*ts, Trophies and a Troupe of Queens
Bruno and Mark dig into the particulars of Sugar Candy's murder, starting with head drag queen Lady Lovelyn. Later, Mark and Bruno each experience romantic highs and lows on their respective dates with the handsome Mikky Flinn and the elusive Alice.
Determined to expose Lady Lovelyn as Sugar Candy's killer, Bruno and Mark attempt to get a sample of her DNA -- by any means necessary. Later, Mark shares his talents with the queens at Kitty, while Bruno finds himself doing an unexpected good deed.
After the discovery of a second body, Bruno doubles down to save face, while a guilt-stricken Mark uses his hidden talents to further investigate. But when Bruno catches his protégé in a compromising position, Mark lashes out at his would-be mentor.
In the aftermath of a devastating discovery, Bruno's search for answers yields few results ... until a shocking lead pushes the investigation in a surprising direction.
Having lost everything, Bruno considers a desperate course of action, until a plan to save Mark snaps into focus. Later, an epic showdown with the killer threatens Bruno's debaucherous reign.