Boys Be Brave
Jung Ki Sub (Nam Si An) and Kim Jin Woo (Kim Sung Hyen) are just friends. But Jin Woo has a secret: He has a big crush on Ki Sub! So far, he has kept his feelings a secret. But will he let the cat out of the bag when Ki Sub asks to stay with him? As friends, it was easier to keep a lid on his emotions. But now that his crush is also his roommate, Jin Woo must decide whether or not to come clean about his feelings! Will the truth set Jin Woo free – or could it wreck his friendship? This 2024 South Korean drama series was directed by Lim Hyun Hee.