Boys Over Flowers
Tsukushi Makino just wants to get through high school. And that might even be easy, if she weren’t attending Eitoku High, a school that caters to the kids of the rich and the elite. Coming from a poor family, Tsukushi sticks out like a weed, and it only gets worse when her friend Yuuki accidentally incurs the wrath of Tsukasa, the leader of the F4, the four most wealthy and handsome men at her school. However, Tsukushi isn’t about to give up on her goal of graduating, and her fierce determination to stand up for herself just might have unexpected consequences within the hearts of the F4!
After a humiliating prank, Tsukushi stands up to the F4, declaring war on their bullying ways.
Tsukushi faces unexpected challenges at Eitoku Academy, where the F4's antics test her resolve.
Tsukushi reunites with an old friend, but the F4's bullying escalates, leading to a surprise rescue.