BOYS OVER FLOWERS
Tsukushi Makino (Mao Inoue), a quiet student at the elite Eitoku Academy, clashes with Tsukasa Domyouji (Jun Matsumoto), a key member of the “Flower Four” or “F4” gang, made up of devilishly handsome bullies sons of some of Japan’s richest businesspeople. The F4 orchestrates bullying campaigns aimed at forcing students they don’t like out of the academy. However, Tsukushi refuses to be pushed around and berates Tsukasa. This has unexpected consequences, leading both Tsukasa and his fellow F4 member Rui Hanazawa (Shun Oguri) to fall for her. Will love save the day – and might romance help teach F4 the error of its ways? This 2005 Japanese drama series was based on a hit manga series by Yoko Kamio.