F4 Thailand: Boys Over Flowers
Average high school student Gorya (Tu Tontawan Tantivejakul) finds her life taking an unbelievable turn when she’s accepted into one of the most prestigious high schools in the country. But after meeting the school’s most notorious group of seniors, the F4: Thyme (Bright Vachirawit Chivaaree), Ren (Dew Jirawat Sutivanichsak), Kavin (Win Metawin Opas-iamkajorn), and MJ (Nani Hirunkit Changkham), Gorya isn’t convinced her luck has changed for the better. Catching the attention of the group’s leader, Thyme, Gorya’s life gets infinitely more complicated. With Thyme determined to win her heart, will Gorya’s life ever be the same again? Adapted from the Japanese manga series “Hana Yori Dango” by Yoko Kamio.