BOYS OVER FLOWERS
Standards are slipping at the prestigious Eitoku Academy, prompting a student group known as Correct 5 to take matters into their own hands. Led by Haruto Kaguragi (Hirano Sho), the group sets out to identify so-called problem students and force them out of the school. This immediately raises alarm for Oto Edogawa (Hana Sugisaki), who is struggling to conceal her family’s dire financial situation. She is also hiding her engagement to her fiancé, Tenma Hase (Taishi Nakagawa), a student from a rival school. Trouble soon escalates for everyone involved when Oto uncovers an embarrassing secret about the mastermind behind Correct 5. This drama is the sequel to the hit series Boys Over Flowers, based on the manga by Yoko Kamio.