Promise Cinderella
Hayame Katsuragi (Fumi Nikaido), a housewife, has her mundane life shattered when her husband announces he wants a divorce. Suddenly homeless and penniless after being robbed, she encounters Issei Kataoka (Gordon Maeda), a high school student she once humiliated. Issei offers her shelter in exchange for playing a game, leading to a complex relationship as their personalities clash. Despite their initial tension, Issei becomes increasingly drawn to Hayame – but soon finds that he is not the only one vying for her heart!