Boys
Goodbye My Friend
Nikolaj, leader of the boys' choir, baptises their newest recruit, Daniel, and the entire lodge decides to celebrate. The day after, Nikolaj's best friend, Lasse, is found dead in the nearby lake.
Haunted Nights
Leonora struggles to sleep after Lasse's death. Robin goes out to party with the choir boys, but when a random girl leaves the club after spotting Nikolaj, he is eager to discover what she was afraid of.
Leonora and Robin try to discover more about the girl from the nightclub and decide to infiltrate a Halloween party. In the past, Nikolaj and Lasse discover a new aspect of their relationship.
Robin is determined to find out what happened to Lasse, and he begins his initiation ritual into the boys' choir. Mikael discovers that Nikolaj and Emily have been keeping a secret from him.
Leonora worries that Robin is getting too close to Nikolaj and the choristers, which disrupts their collaboration. Meanwhile, Seb reveals some damning evidence about Robin to Nikolaj.
The choir boys and hockey girls attend the November Rave on the island, where Leonora decides to confront Nikolaj about Lasse's death. Meanwhile, Robin runs into a familiar face.