Bullshit
A true story about love, freedom, and rebellion, where dreams end tragically. The intense story of Denmark's first major biker gang war between Bullshit and Hells Angels in the 1980s, centered around the relationship between Pia and Henning "Makrel.
1978. Henning and Johnny are eagerly trying to become members of a biker club. Pia is dropped off in Copenhagen with nowhere to sleep and very little money. She hopes someone in Christiania can help her.
Henning seeks revenge and goes against his own leader when he and his new friend Steen confront the Hells Angels at a brothel. Pia has a dead-end job and instead looks for work as a dealer with Betina.
Henning and Pia are getting married, but is Pia ready for a violent life as the president’s wife in Bullshit, and can Henning teach her to stand up for herself? A wild and bloody wedding takes place on Sydstranden.
Henning and Pia are inspired by new parents Steen and Betina and decide they want to live a life outside of Bullshit as ordinary citizens. But can they manage without the club's vests?
It's Betina’s birthday, and the girls are having a party. Henning forces a tired Steen out to Søpromenaden, where their friendship is tested. The night ends with an event that changes Henning’s life forever.
The violence in Henning and Pia's life leads them to want to leave Bullshit for good. Henning agrees to participate in a live TV interview, where he is expected to say that Bullshit seeks peace with the Hells Angels.