Breaking Bad Breaking Bad
Walt and Jesse (Aaron Paul) attempt to tie up loose ends. The desperate situation gets more complicated with the flip of a coin. Walt's wife, Skyler (Anna Gunn), becomes suspicious of Walt's strange behavior.
Walt and Jesse clean up last week's mess and Walt must face holding up his end of the deal. Walt's DEA agent brother-in-law, Hank (Dean Norris), warns Walt, Jr. (RJ Mitte) about the dangers of drugs.
Walt and Skyler attend the birthday party of an affluent former colleague. Jesse attempts to go straight. Skyler organizes an intervention to convince Walt to seek treatment, but the financial burden weighs heavily on him.