Breaking the Ice
Michael Wolf
Red Bull München's captain, Michael Wolf, intends to retire after the 2019 season to return to his original hometown Füssen, where he's taking over his dad's shoe store. Wolf shares how it feels to hang up the skates to sell shoes.
Kevin Reich
See the life, training and problems of young and upcoming hockey goalie Kevin Reich and get to know his experienced goalie colleague and mentor Danny aus den Birken.
German hockey player Frank Mauer is an athlete at the peak of his career, with four DEL titles and an Olympic silver medal. How well does he cope after reaching milestones that pile on the pressure?