Brewster Place
Oprah Winfrey stars in this spinoff series based on the acclaimed miniseries, 'The Women of Brewster Place,' chronicling the honest and caring residents of a close-knit community in 1967, showcasing stories that celebrate the triumph of the human spirit.
It's opening day at LaScala Restaurant and the owners have more than their fair share of problems.