Brides Gone Styled
Celebrity stylists Gretta Monahan and Robert Verdi transform fashion-challenged bride-to-be's from frumpy to fabulous.
Dance Mom Miriah models herself after Barbie and describes her dream bridal style as “slutty with a touch of class.” Mom Kim enlists Robert and Gretta's help to stop her risqué daughter from showing too much skin on her wedding day.
Hippie chick Summer wants to wear a loose and shapeless frock on her wedding day, but stylists Robert and Gretta are determined to show how to embrace her shape without losing her inner flower child.