#BringBackAlice
After a night of partying, teen social media influencer Ala Stec disappears without a trace. A year later, local drug dealer Tomek turns to the newly resurfaced Ala with hopes of finding his own missing sister, Wera.
As Ala fights to reclaim her memories, Mikey finds himself increasingly torn between his ex and Monika. Later, Ala's estranged friends gather for a surprise party, while Inspector Werner finally takes interest in Wera's case.
With his family's future on the line, Mikey faces arrest, while Ala's manipulations target an increasingly desperate Patryk. After drawing attention to Wera's case on social media, Ala and Tomek chase their first solid lead.
As Ala channels her fame into a fundraiser for the missing persons center and Wera's search, a shocking reveal threatens to expose the friends' secrets once and for all.