Brooklyn 11223
In an attempt to get away from it all, Christie’s crew heads to Vegas, while Joey Lynn’s goes to Miami only to learn that wherever they go, drama follows.
The glass shop boys arrange a surprise run in between both crews to settle everything once and for all.