Russian Dolls
Anastasia clashes with her mom over a new life direction. Renata and Boris rehearse to perform at a new restaurant opening.
Diana and Anastasia enter the Brighton Beach Calendar Girl contest. Renata deals with insecurities about her varicose veins.
A tarot reading ignites conflict between Diana, Anastasia, and Anna leading to a blow out at Russian New Years. Marina is forced to deal with Russian girls fighting in her home and in her restaurant.