BTS BREAK THE SILENCE: DOCU-SERIES
The 2018 LOVE YOURSELF world tour saw 21st-century pop icons BTS perform from New York City to Tokyo. In 2019, BTS treated their fans, ARMY, to the encore tour LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF. This documentary follows BTS on their 351-day journey from LOVE YOURSELF to the encore. Go behind the scenes with the members as they discuss their innermost feelings and encourage one another to reach new heights. See how they prepare to wow global audiences and witness the unbreakable BTS brotherhood in a new light. It all makes for a must-see documentary for music lovers everywhere!