BTS Monuments: Beyond the Star
Adolescence
Success casts its shadow. Even BTS members with remarkable feats get stuck in a slump.
BTS members help each other through growing pains and learn the meaning of the stage and themselves.
An unprecedented pandemic halts performing, forcing BTS to question what lies at their core.
At long last, BTS reunites with ARMY in person; at the same time, new paths open up for the members.
BTS is finally back on stage in Korea, but they can't freely communicate with ARMY anymore.