THE ORIGINAL
Departure
Take a glimpse into the production of "Seven (feat. Latto)" and witness him not as BTS's youngest but as the solo artist Jung Kook, as he embarks on the first milestone of his journey.
Via
Even at the top, Jung Kook still has more to achieve and showcase. His relentless efforts and practices continue with the release of his second solo single "3D (feat. Jack Harlow)."
In just eight months, Jung Kook and his GOLDEN album captivated the music world, cementing his status as a global pop star. But this is far from the end: it is only the beginning of a new journey.