Bubba-Q
Now That's Fast Food
When Bubba and his team are hired to build a one-of-a-kind Bubba-Q for the Simeone Automotive Foundation, things quickly hit a snag.
It's music to Bubba's ears when Lonni sets the team up with the Philadelphia Record Exchange. The guys are rearing to build this rockin' Bubba-Q from scratch.