Bubble's Hotel
Bubble's Hotel is a magical and joyful resort full of bubble magic, where every guest can go on any adventure they dream of with the help of its bubbly hotelier who's always there to save the day with her magical bubble wand.
Ballet Smash
Bubble is thrilled to show Tutu her new ballerina room - but when another guest's music starts to blare through the walls, it's up to Bubble to put a stop to this rock n' roll sized problem.
Hold Your Seahorses
Bubble gives Delphina some seahorse-riding lessons to help her fulfill her lifelong dream of riding a wild seahorse.
Bubble and Nabi try to clean Tressa's dirty pup before Tressa gets back and sees him filthy. But things get out of hand when her bubble solution makes the pooch sprout oodles of hair.
Bubble uses her bubble magic to make Candy's cake bigger, but the hotel has a problem on their hands when the cake won't stop inflating!
Bubble and Nabi try to stay up all night to make their bat guest Pip happy. But as time ticks by, they find themselves getting super tired.
When Bubble's guest Florina doesn't want to leave the hotel, Bubble suggests she take a souvenir to remember the hotel by - but things get out of hand when Florina tries to take everything she lays her hands on.