Buckwild
Dump Truck Pool Party
Things heat up between Tyler and Cara, but their romance causes turmoil amongst the roommates. Shain gets the girls a house-warming gift they'll never forget.
Shae confronts her boyfriend, Jesse J, over another cheating scandal leaving her to make a big decision about their future. An unwanted party guest pushes Tyler to the limit.