Build It Bigger Build It Bigger
View the construction of the new Arizona Cardinals' Super Stadium! The NFL is betting that the Cardinals' new home will help re-brand the 'Cards' as a winner, and kick-start a new era in sports arenas -- away from the nostalgia of baseball parks.
Host Danny arrives at the planet's most humongous project -- the outrageous Sakhalin oil and gas complex -- now under construction on a remote Russian island.
The tallest skyscraper in Spain is under construction! The 700 foot tall Torre del Espacio (Space Tower) is unlike any other tall building. Danny will ascend to dizzying heights to join the crew in a week-long struggle to repair one level of the building.