Candy Cruz
When her family secretly signs her up for a TV cooking competition, aspiring chef Candy must find the courage to chase her dreams.
Humble Candy
When her family secretly signs her up for a TV cooking competition, Candy must decide if she's ready to share her culinary talents with the world.
Despite Bárbara's strict rules, Emiliano decides to join Candy and her family for dinner, where he reveals the tragic details of his past.
After receiving an extravagant gift from Emiliano, Candy faces judgement from her fellow contestants. While fretting about the future, Manolo hatches a plan to cash in on Candy's success.
Now a bonafide local celebrity, Candy struggles to adjust to her newfound fame ... and Manolo's increasingly strange behavior. Later, Candy makes a critical error in the kitchen that could cost her the competition.