Cannon Busters
High Risk, Low Reward!
Sam and Casey arrive in Balloon Town not knowing where to go next; they hope Philly the Kid can help them despite the bounty hunters on his tail.
Grifters Gonna Grift
When Bessie breaks down, the trio makes a deal with Mama Hitch for repairs; Sam dreams of the last time she saw Kelby on the night Botica was attacked.
Mama Hitch prepares to carve up Philly's corpse as her sons try to strip Bessie for parts; the magician reveals his true identity to the King.
In Happy Lucky Market Town, Philly sends Casey off to buy supplies as he goes after the legendary -- and very drunk -- ronin known as 9ine.
As 9ine, Sam and Casey enjoy a night out on the town, Bessie breaks down and Philly finds himself communing with nature extremely closely.
Philly heads to Madura City with the droids to pay a bar tab, but when they arrive they find a ghost town -- and a very unfriendly threat.