KALEIDO STAR
The director of Sailor Moon and Princess Tutu brings fans this breathtaking story of a young girl determined to follow her dreams all the way to the top! Sora—an amazing acrobat from Japan—left her family behind and moved to California to audition for a role in Kaleido Stage: a world-famous troop of performers is known for their death-defying stunts and spectacularly sparkling costumes!
Sora dreams of becoming a star of the Kaleido Stage, but when a scumbag steals her luggage and makes her miss the only audition of the year, it will take a miracle - or an accident - for her dream to come true!
Sora is given one week to learn the death-defying Golden Phoenix: the signature move of the Kaleido Stage’s leading lady. If she fails, she’ll be forced to pack up and return home forever!
The Kaleido Stage is putting on a fabulous production of Cinderella, but instead of performing on stage, Sora is forced to dress up like a clown and hand out toys during intermission. Can she contain her disappointment?
Sora and her friends are stung by their failures on stage and a nasty review in the local paper. As if things couldn’t get any worse, Sora’s dad is about to pay her a visit, and he’s no fan of her Kaleido Stage shenanigans.
Pets may be forbidden in her dorm, but when Sora stumbles upon an abandoned seal, she can’t resist the urge to bring the little guy home with her! Does her new pet have what it takes to be a new breed of Kaleido Star?