Cape Wrath
On the run from their past, Danny and Evelyn Brogan move their family to Meadowlands, a 21st century 'surburban paradise'. Disease, drug and crime-free, Meadowlands appears to be a town where all is safe, bubble wrapped against the slings and arrows of urban life. However, the more the family begin to find out about their surroundings, the less they understand and the greater the paranoia becomes.