Captain Scarlet
Just outside Earth's atmosphere lies Skybase, a vast floating aircraft carrier that's headquarters to an international security group called the Spectrum Organization, tasked with maintaining peace on Earth. Join Captain Scarlet, Destiny Angel, leader of the fighter pilots, Captain Blue and Lieutenant Green as they battle the Mysterons and fight for the future of the planet.
Captain Black is linked to a blast at a military research installation; Scarlet and Blue liaise with the FBI in a bid to trace the rogue Spectrum agent.