Car Kings
Galpin Auto Sports, the number one custom auto shop in the country, lets America behind the scenes on their builds.
The Resto-MACH 22
The iconic Mustang is off to the races when Team Galpin builds a '72 Mach-1 resto-mod to meet NASCAR superstar Joey Logano's need for speed. Meanwhile, Beau makes a pit stop at SEMA to deliver a 2019 GT and gets taken for a spin in the Burn Yard.
Beau and the Galpin team take on two famous Hollywood cars built by the iconic George Barris. They completely restore the beloved candy red tow truck from the show "Sanford and Son" starring Red Foxx. Then, an icon of the silver screen gets a refresh.
Galpin takes an unseen Ed Roth show-rod out of the trash and restores it for a grand debut at the Corvette Museum. As the guys prepare for the exhibit, Beau and Dave take a trip down memory lane while riding around in the first car they rebuilt together.