Celebrity True Crime Story
Grammy-winning R&B singer Monica helps unravel the mystery and the motives behind high-profile celebrity crimes, revealing a dark side to being in the public eye.
The Basketball Wife Nightmare
Former NBA star Lorenzen Wright was reported missing in Memphis. Several days later, police discovered his bullet-ridden body deep in the woods. Was the motive money? Revenge? A crime of passion? What happened to this hometown hoops hero?
Tiffany Jackson-Pugh, the wife of a top Atlanta DJ, was found dead in her bed late on a Friday night. Earlier that same year, another DJ from the same club was gunned down in his own driveway. Were the two murders connected?
Iana went to Hollywood to chase her American dream. But when she goes missing for a day, her mother panics and calls the police, who arrive at her home and discover her mutilated body.
Hip hop star Young Greatness was on the road to stardom, with national TV appearances and a single climbing the charts. But his career was cut short when he was fatally shot in New Orleans. Was it a robbery? A jealous rival? Or something else?
When up and coming international supermodel, Samirah Frasch is found floating dead in her pool, everyone around her was a suspect. With everyone having an alibi, the police must follow every twist and turn to expose the truth.
When Savannah, Georgia's beloved civil rights voice is silenced, the community rallies to find answers. Was it revenge? An angry ex-girlfriend? Or was it simply a robbery gone wrong?