Chapecoense Tragedy
An examination of the tragic plane crash that took the lives of most of the Chapecoense soccer team in 2016, through the eyes of survivors, family members, and individuals who seek justice and reparation.
A small soccer team from southern Brazil makes it to the final of the Copa Sudamericana for the first time in its history, but their meteoric ascent soon turns into a disastrous nightmare.
Marco Rocha, one of LaMia's founders, tells the story of the company and its history transporting soccer teams throughout Latin America.
The search for justice reaches Brasilia, the axis of the country's power. The Senate opens a parliamentary investigation to hear the survivors, their families and LaMia employees.